Kontsumoa
Barakaldoko KIUBak Kontsumitzailearen Eguna ospatuko du, pertsona ahulenen arretarekin duen konpromisoa berretsiz
Aurrez aurreko arreta, bereziki adinekoentzat, bulegoaren funtsezko jarduera izaten jarraitzen du, nahiz eta 2021ean erreklamazioen % 56 elektronikoki egin ziren.
Barakaldok jardunbide egokien inguruko prestakuntza emango die hiri-enpresei, kalitatezko arreta eta kontsumitzaileekiko harremana errazteko
Inguraldek, Kontsumobiderekin lankidetzan, prestakuntza-tailer bat eta “azterketa-kasu” bat eskainiko ditu, merkataritza-establezimenduek araudia betetzeari eta kontsumitzaileei arreta egokia emateari buruz.
Ekimena Eudelek -udalak ordezkatuz- eta Kontsumobidek kontsumitzailearen eskubideekiko errespetua eta arreta sustatzeko sinatutako hitzarmenaren barruan kokatzen da, batez ere lehendik dauden enpresa txikien eta ekimen ekintzaile berrien artean.
Barakaldoko KIUBk erreklamazioak online aurkezteko aukera emango du gaurtik aurrera bere webgunearen bidez
Gaur, Kontsumitzaileen Eskubideen Nazioarteko Egunean, Bulegoaren webguneak kontsumo-erreklamazioak aurkezteko aukera eskainiko du, modu azkarrean, eskuragarrian eta edozein ordutegitan.
Tresna horren garapena bizkortu egin da pandemiaren ondorioz, eta horrek ere eragina izan du "kontsumitzaile kaltebera" kontzeptu berriaren agerpenean eta legedian.
Barakaldoko KIUBk 1.700 kontsulta baino gehiago artatu zituen eta 650 erreklamazio izapidetu zituen 2020an
Inguraldek baliabide telematikoak indartu zituen iaz, osasun-krisiaren garaian Bulegoaren zerbitzuetarako sarbidea errazteko, eta erreklamazioak elektronikoki izapidetzeko zerbitzua jarri zuen martxan.
Kontsulta eta salaketen herena web-orriaren bidez egin ziren, eta aurrez aurreko arreta-zerbitzuan, berriz, aldez aurreko hitzorduaren sistema arrakastaz ezarri zen.