Kontsumoa

Aurrez aurreko arreta, bereziki adinekoentzat, bulegoaren funtsezko jarduera izaten jarraitzen du, nahiz eta 2021ean erreklamazioen % 56 elektronikoki egin ziren.

Inguraldek, Kontsumobiderekin lankidetzan, prestakuntza-tailer bat eta “azterketa-kasu” bat eskainiko ditu, merkataritza-establezimenduek araudia betetzeari eta kontsumitzaileei arreta egokia emateari buruz.

Ekimena Eudelek -udalak ordezkatuz- eta Kontsumobidek kontsumitzailearen eskubideekiko errespetua eta arreta sustatzeko sinatutako hitzarmenaren barruan kokatzen da, batez ere lehendik dauden enpresa txikien eta ekimen ekintzaile berrien artean.

Gaur, Kontsumitzaileen Eskubideen Nazioarteko Egunean, Bulegoaren webguneak kontsumo-erreklamazioak aurkezteko aukera eskainiko du, modu azkarrean, eskuragarrian eta edozein ordutegitan.

Tresna horren garapena bizkortu egin da pandemiaren ondorioz, eta horrek ere eragina izan du "kontsumitzaile kaltebera" kontzeptu berriaren agerpenean eta legedian.

Inguraldek baliabide telematikoak indartu zituen iaz, osasun-krisiaren garaian Bulegoaren zerbitzuetarako sarbidea errazteko, eta erreklamazioak elektronikoki izapidetzeko zerbitzua jarri zuen martxan.

Kontsulta eta salaketen herena web-orriaren bidez egin ziren, eta aurrez aurreko arreta-zerbitzuan, berriz, aldez aurreko hitzorduaren sistema arrakastaz ezarri zen.

SUBIR