Barakaldok 250.000 eurora igo du kontsumo-bonuen bi kanpaina berritan egindako inbertsioa, iaz baino 30.000 euro gehiago

Udalak "Barakaldo Bonoa" ekimena jarriko du martxan berriro, udaberrian eta udazkenean, merkataritzaren, ostalaritzaren eta zerbitzuen sektorea dinamizatzeko, Koronavirusaren krisiak gehien erasandako sektoreetako bat.

Joan den ostiralean Merkataritza eta Ostalaritza Mahaiak egindako bileran iragarri dute neurria. Bertan, tokiko kontsumoa sustatzeko kanpaina bati argi berdea eman diote, 10.000 euro saritan, txarteletan eta oparietan.

 

Barakaldo, 2021eko maiatzaren 3a

Barakaldoko Udalak iragarri duenez, bi bono-kontsumo kanpaina jarriko ditu martxan 2021ean, eta 250.000 eurora igoko da. Gainera, David Sollak zuzentzen duen Ekonomi Sustapen Arloak dinamizazio kanpaina bat ere egingo du, 10.000 euroko zuzeneko sariak jasoko dituena tokiko establezimenduetan. Bi ekimenak joan den ostiralean egin zen Merkataritza Mahaian ezagutarazi ziren, sektoreak egindako proposamenak jasoz, Koronavirusaren krisiaren ondorioek gehien kaltetu zutenetako bat baita.

"Iazko esperientzia arrakastatsuaren ondoren, horrelako ekimenek udalerriko ekonomian eragin oso positiboa dutela egiaztatu ahal izan dugu", adierazi du David Solla Ekonomia Sustapeneko zinegotziak. "Izan ere, gure saltokiei eta ostalaritzako lokalei baliabide ekonomikoak lortzeko bide zuzena emateaz gain, udalerriko eskaintza erakargarriagoa izatea eta herritarrak Barakaldon kontsumitzera animatuago sentitzea lortzen dugu".

Barakaldoko Bonuaren kanpaina berriak maiatzean/ekainean eta urrian egingo dira. "Barakaldoko Bonoa" ren edizio berria joan den ostiralean aurkeztu zen Merkataritza eta Ostalaritza Mahaiaren bileran. Iazko kanpainen antzeko funtzionamendua izango du, sektoreko elkarte nagusien lehentasunak kontuan hartuta. Horrela, 15 euroko balio nominala duten txartelak jarriko dira berriro kontsumitzaileen eskura, eta herritarrek 10 euroren truke erosi ahal izango dituzte. Udalak, Inguralderen bitartez, bere gain hartzen ditu gainerako 5 euroak.

"Neurri honekin, zeharka 750.000 euro sartzen ari gara tokiko sare ekonomikoan", gogorarazi du Sustapen Ekonomikoko zinegotziak. "Gainera, familiek gastu txikiagoko garaietan egiten dituztenez kanpainak, lortzen dugu negozioek nolabaiteko oreka izatea urte osoan, eta kontsumo-garai tradizionalen mende ez egotea", adierazi du.

Parte hartzen duten lokalen arteko banaketa, erdibana

Bonuak atxikitako establezimenduen artean banatuko dira, berdintasun-irizpide bati jarraituz; izan ere, kanpaina bakoitzeko baleen guztizko kopurua (25.000 udaberrian eta 25.000 udazkenean) merkataritza, ostalaritza eta zerbitzuen sektorean jardun behar duten inskribatutako negozioen artean banatuko da. "Barakaldo Bonoa iritsi eta gehienentzat eta ahalik eta herritarrentzat eskuragarri egon dadin, sektoreko elkarteek egindako eskaerari erantzun zaio, hain zuzen ere, balea paperezko formatuan soilik erabil dadin eta lokalek eurek eskain diezaieten bezeroei”, esan du Sollak.

Kontsumorako zuzeneko sariak

"Barakaldo Bonoaz" gain, Merkataritza eta Ostalaritza Mahaiak kontsumoa sustatzeko kanpaina berezi bat egitea ere onartu du, sariak, txartelak eta opariak barne. Ekintza hori udazkenean egingo da, eta 10.000 euroko partida bat izango du tokiko establezimenduetan kontsumitzeko zuzeneko sarietarako. Neurri horrekin batera, kanpaina bat egingo da, non tokiko merkataritza eta ostalaritza balioetsiko diren, herritarrak erosketak eta aisialdia Barakaldon egitera animatzeko.

SUBIR