Enpresak eta Merkataritza Berriak

Proposamen honen hasierako ildoak Udaleko elkarte eta alderdi politikoei aurkeztu zitzaizkien Barakaldoko Merkataritza Mahaiaren bileran. Mahaiak bere osaera berritu zuen aurreko hauteskundeen ondoren.

Ordenantza berriaren helburua da jarduera berrien ezarpena sustatzea, kalean dauden establezimenduetan dauden negozioak sendotzea, eta udalerrian bigarren lokal bat irekitzea erraztea.

Bonu kanpainei buruz Eusko Jaurlaritzak hartuko duen erabakiaren zain, Inguraldek aurreratu du ekimen propio bat jarriko duela abian aurten Barakaldon, Euskadi mailako proposamena aurrera ateratzen ez bada.

Foruen Pasealekua tokiko artisautzaren erakusleiho handiena izango da berriro ere, 32 artisauren parte-hartzearekin (horietako 28 emakumeak). Kosmetikako, bisuteriako, zilarrezko bitxigintzako, pinturako, arropa birziklatuko edo elikadurako produktu paregabeak erakutsi eta jarriko dituzte salgai. 

Erantzundako kontsultak batez ere laguntzekin, inbertsioarekin, kontratazioarekin, estrategiarekin eta posizionamendu digitalarekin lotuta egon ziren.  

Gainera, aurreko ekitaldian 159 enpresaren eraldaketa digitalerako prozesuari laguntza eman zitzaion, 142.000 euro bideratu ziren merkataritza- eta ostalaritza-sektoreko dirulaguntza izendunetara, eta Barakaldo Lagunkoia, Artisautza Merkatuak edo Edoskitze Aretoak bezalako ekimenak finkatu ziren. 

Barakaldo, 2024ko apirilaren 25a

Barakaldok bat egin du “Euskaraz -barra” kanpainarekin. Marka hori jendearentzako arreta-zerbitzuan kalitatea irabazi nahi duten establezimendu guztiei irekita dago, eta erosketaren unean euskara erabiltzeko aukera ematen die.

SUBIR