Barakaldok jardunbide egokien inguruko prestakuntza emango die hiri-enpresei, kalitatezko arreta eta kontsumitzaileekiko harremana errazteko

Inguraldek, Kontsumobiderekin lankidetzan, prestakuntza-tailer bat eta “azterketa-kasu” bat eskainiko ditu, merkataritza-establezimenduek araudia betetzeari eta kontsumitzaileei arreta egokia emateari buruz.

Ekimena Eudelek -udalak ordezkatuz- eta Kontsumobidek kontsumitzailearen eskubideekiko errespetua eta arreta sustatzeko sinatutako hitzarmenaren barruan kokatzen da, batez ere lehendik dauden enpresa txikien eta ekimen ekintzaile berrien artean.

Barakaldon, 2021eko azaroaren 16an

Inguraldek enpresa txikien eta negozio sortu berrien artean kontsumoko jardunbide egokiak sustatzeko hainbat ekintza jarriko ditu abian azaroan. Ekimen horren barruan sartzen da bezero-enpresa harremana behar bezala kudeatzeari buruzko tailer bat egitea eta kasu jakin bat aztertzea, Eudelek eta Kontsumobidek kontsumitzailearen eskubideekiko errespetua sustatzeko sinatu berri duten hitzarmenaren barruan.  

“Barakaldok KIUBren bidez eskaintzen zuen prestakuntza mota hori, baina oso interesgarria iruditzen zaigu ekimen honetan parte hartzea jarduera-eremua zabaltzeko eta, hala badagokio, ideiak eta iradokizunak emateko”, ziurtatu du David Solla Ekonomia Sustapeneko zinegotziak.

Kontsumobidek bultzatutako programak bi jarduera nagusi aurreikusten ditu. Lehenik eta behin, prestakuntza-modulu bat, hitzaldi teoriko-praktiko bat, enpresek kontsumitzaileekin dituzten merkataritza-harremanen alderdi esanguratsuak landuko dituena. Modu nabarmenean helduko diete legezko betebeharrei eta bezeroarenganako arreta behar bezala kudeatzeko moduari.

Bigarrenik, kasu praktikoak aztertzeko partaidetza-saio bat egingo da. Saio horretan, enpresen eta kontsumitzaileen artean gerta daitezkeen egoera zehatzetatik abiatuta, legezko araudiaren araberako erantzun egokiak planteatuko dira. Honako gai hauek landuko dira: kontratuak, prezioak, beherapenak, itzulketak, bermeak, gatazkak konpontzea edo arbitrajea.

David Solla zinegotziak gogorarazi duenez, “bezeroentzako arreta on hori, erosketen kalitatea eta segurtasuna dira kontsumitzaileek gehien baloratzen dituzten tokiko enpresaren ezaugarrietako batzuk”.

Ahalik eta pertsona interesdun gehienen parte-hartzea errazteko, Inguraldek bi saio bikoitz programatu ditu, bata aurrez aurrekoa eta bestea online. Azaroaren 25ean izango da lehenengo tailer presentziala, "Pentsatu nola saldu nahi duzun" izenekoa, eta bi hilabete geroago, urtarrilaren 25ean, kasu praktiko batekin osatuko da. Programa hau online formatuan errepikatuko da datorren urteko martxoaren 29an eta maiatzaren 26an, bertaratuta parte hartu ez dutenek parte hartu ahal izan dezaten.

Ekintza guztiek ordu eta erdi inguruko iraupena dute eta 14: 30etik 16: 00etara egingo dira. Eguerdiko ordutegi hori da sektoreak gehien eskatzen duena bere establezimenduetako jendaurreko ordutegiekin bateragarri egiteko. Aurrez aurreko saioen kasuan, Inguralderen instalazioetan emango dira (Aldapa, 3). Informazio gehiago nahi izanez gero, izena eman dezakezu helbide honetan: Helbide elektroniko hau spambot-etatik babestuta dago. JavaScript gaituta izan behar duzu ikusi ahal izateko. - 944789395..

Eguna eta ordua

Prestakuntza-jarduera

Formatua

Xede-publikoa

2021.11.25

14:30 -16:00

Tailerra: pentsatu nola saldu nahi duzun

Presentziala

Hiri-enpresa

2022.01.25

14:30 -16:00

Case Study: pentsatu nola saldu nahi duzun

Presentziala

Hiri-enpresa

2022.03.29

14:30 -16:00

Tailerra: pentsatu nola saldu nahi duzun

online

Hiri-enpresa

2022.05.26

14:30 -16:00h

Case Study: pentsatu nola saldu nahi duzun

online

Hiri-enpresa

 

SUBIR